Pracuj z nami! Pracownik ds. Obrony Cywilnej i Zarządzania Kryzysowego
Szpital Miejski im. Jana Garduły w Świnoujściu sp. z o.o. zatrudni: Pracownika ds. Obrony Cywilnej i Zarządzania Kryzysowego.
Oferujemy:
-
stabilne zatrudnienie w formie kontraktu lub umowy zlecenia,
-
pracę w zespole profesjonalistów,
-
przyjazną atmosferę,
-
możliwość rozwoju zawodowego.
Podstawowe zadania:
-
wykonywanie czynności związanych z prowadzeniem spraw obronnych,
-
wykonywanie czynności w zakresie zarządzania kryzysowego,
-
wykonywanie czynności w zakresie przechowywania rezerw artykułów medycznych.
Wymagania:
-
doświadczenie na podobnym stanowisku (mile widziane),
-
wykształcenie min. średnie,
-
znajomość przepisów prawa w zakresie obrony cywilnej, zarządzania kryzysowego i spraw obronnych,
-
dobra organizacja pracy i sumienność.
Osoby zainteresowane współpracą prosimy o składanie dokumentów na adres: Szpital Miejski im. Jana Garduły w Świnoujściu sp. z o.o ul. Mieszka I 7, 72-600 Świnoujście lub za pośrednictwem poczty e-mail: amarciniak@szpital-swinoujscie.pl
Więcej informacji udzielamy pod nr telefonu: 91 32 67 353 lub 506-547-705 (Anna Marciniak)







