BIPBIP

Szpital Miejski im. Jana Garduły w Świnoujściu sp. z o.o. zatrudni: Pracownika ds. Obrony Cywilnej i Zarządzania Kryzysowego.

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w formie kontraktu lub umowy zlecenia,

  • pracę w zespole profesjonalistów,

  • przyjazną atmosferę,

  • możliwość rozwoju zawodowego.

Podstawowe zadania:

  • wykonywanie czynności związanych z prowadzeniem spraw obronnych,

  • wykonywanie czynności w zakresie zarządzania kryzysowego,

  • wykonywanie czynności w zakresie przechowywania rezerw artykułów medycznych.

Wymagania:

  • doświadczenie na podobnym stanowisku (mile widziane),

  • wykształcenie min. średnie,

  • znajomość przepisów prawa w zakresie obrony cywilnej, zarządzania kryzysowego i spraw obronnych,

  • dobra organizacja pracy i sumienność.

Osoby zainteresowane współpracą prosimy o składanie dokumentów na adres: Szpital Miejski im. Jana Garduły w Świnoujściu sp. z o.o ul. Mieszka I 7, 72-600 Świnoujście lub za pośrednictwem poczty e-mail: amarciniak@szpital-swinoujscie.pl

Więcej informacji udzielamy pod nr telefonu: 91 32 67 353 lub 506-547-705 (Anna Marciniak)

Strona internetowa Szpitala Miejskiego im. Jana Garduły w Świnoujściu wykorzystuje pliki cookie do obsługi strony oraz celów statystycznych. Korzystanie z witryny jest
jednoznaczne z zaakceptowaniem umieszczenia plików cookies w Pani(a) urządzeniu końcowym. W każdym momencie można zmienić te ustawienia.   Akceptuję