BIPBIP

Godziny pracy Rejestracji można zobaczyć wchodząc w następujący adres: GODZINY PRACY REJESTRACJI


Termin wizyty oraz godzina wyznaczana jest przez pracowników Rejestracji. Potwierdzenie rejestracji jest wysyłane do pacjenta w formie SMS.


Zespół medyczny tworzą:

  • lek. med. Bartłomiej Gąska – specjalista chirurgii ogólnej
  • lek. med. Tadeusz Wróblewski – specjalista chirurgii ogólnej
  • lek. med. Tomasz Marek – specjalista chirurgii ogólnej
  • lek. med. Mikołaj Król – specjalista chirurgii ogólnej
  • lek. med. Michał Mazurek – specjalista chirurgii ogólnej
  • lek. med. Anna Tymoszczuk-Chukwu – specjalista chirurgii ogólnej
  • lek. med. Tariq Al-Amawi – specjalista chirurgii ogólnej i onkologicznej
  • mgr pielęgniarstwa Dorota Minkwicz

Poradnia zajmuje się diagnostyką i leczeniem w ramach tzw. chirurgii ogólnej, przygotowując pacjentów do planowych zabiegów chirurgicznych oraz udziela konsultacji po leczeniu szpitalnym. Wykonywane są również:

  • porady i konsultacje w zakresie chirurgii ogólnej,
  • wycinanie zmian i guzków z diagnostyką histopatologiczną,
  • nastawianie złamań,
  • zakładanie i usuwanie opatrunków gipsowych,
  • zaopatrywanie ran (szycie),
  • zmiany opatrunków,
  • opieka pooperacyjna,
  • opieka pourazowa,
  • konsultacje naczyniowe żylne,
  • mammotomia,
  • leczenie pooparzeniowe I i II°,
  • biopsje cienkoigłowe,
  • diagnostyka onkologiczna

Uwaga! Wymagane jest skierowanie od lekarza ubezpieczenia zdrowotnego.

Skierowanie powinno zawierać:

  • pieczątkę jednostki kierującej,
  • pieczątkę lekarza,
  • imię i nazwisko pacjenta,
  • pesel pacjenta,
  • numer umowy z NFZ,
  • kod choroby ICD10.
Brak skierowania może być powodem naliczenia opłaty za udzielone świadczenie.
 
Strona internetowa Szpitala Miejskiego im. Jana Garduły w Świnoujściu wykorzystuje pliki cookie do obsługi strony oraz celów statystycznych. Korzystanie z witryny jest
jednoznaczne z zaakceptowaniem umieszczenia plików cookies w Pani(a) urządzeniu końcowym. W każdym momencie można zmienić te ustawienia.   Akceptuję